Van Hornillos naar Castrojeriz

10 mei 2022 - Castrojeriz, Spanje

Vandaag lekker vroeg mijn bericht.  Eerst nog even naar gisteravond. Na het diner (paella met kip, sla en tomaten en een lemonmousse na) heb ik nog een hele poos doorgezakt met de 2 dames uit Duisburg/Düsseldorf en José uit de buurt van Madrid. Ik moet zeggen, het begin vanmorgen was ff moeizaam waarschijnlijk omdat we pas om half elf het licht hebben uitgemaakt voorzien van een "schlafmutsje" van Karin en Angelika.

Terug naar vanmorgen, om 7 uur opgestaan en om kwart voor acht aan de wandel. Over het algemeen een vrij vlakke etappe met aan het einde een voorbeeld van het "bewaren" van erfgoed. Als de weg er niet omheen kan? dan maar midden door de ruïne. Het wordt ondertussen flink warm maar ik zit om 13.00 uur aan een lekker koel glas bier en patatas bravas. Vandaag 20 km., morgen 25 km. naar Frómista. A mañana.

Totaal 41 km.

1. Peter en Mariet Crienen:
    10 mei 2022
    Ha Fred. Dat ziet er goed uit. Lekker weertje lekker biertje lekker eten en het wandelen gaat voorspoedig. That's all you need!! Geniet ze en groetjes
  2. Ingrid:
    16 mei 2022
    Ha Fred , zoals ik het lees is het weer een tocht als “vroeger” . Veel zien en veel mensen ontmoeten . Ga zo door 😀