Van Villafranca del Bierzo naar Vega de Valcarce

22 mei 2022 - Vega de Valcarce, Spanje

Even vooraf, om de een of andere reden kan ik geen foto's meer uploaden. Hopelijk kan ik ze binnenkort alsnog toevoegen.

Gisteravond nog Josef en Robert op het terras ontmoet. Zij gaan vandaag nog de zogenaamde Duro-route lopen, ik houd het op de gebaande weg. Ik kom al geregeld een Nederlander tegen uit Den Bosch, Frank. Gisteravond sliep hij boven mij en vroeg ik hem of hij de film The Way kende. Hij wist gelijk waar ik op doelde, al meerdere keren was hem dat gevraagd, precies hetzelfde type als Joost uit de film, joviale vent! Vandaag ben ik al om half twaalf in Vega de Valcarce in Albergue El Paso, het waren ook maar 17 km. Een en ander heeft te maken met de planning van de terugreis dinsdag en de klim morgen naar O Cebreiro op 1.300 m. Ik vind het heerlijk om 's-middags lekker rustig mijn ding te doen, blog bijwerken, eventueel wasje doen, siësta, merendeel het gevolg van het vooraf boeken van de albergues (goede keuze geweest, geen stress!!) en het goede en vooral droge weer 🌤️.

(En net als ik schrijf dat het niet lukt om foto's te uploaden, floepen ze weer het wereldwijde net op).

Totaal 269 km.

1. Ingrid:
    22 mei 2022
    Geniet nog lekker van de laatste , voorlopig althans , spaanse wandeldagen