Van Carrión de los Condes naar Ledigos

13 mei 2022 - Ledigos, Spanje

Nadat ik gisteren mijn bericht had geschreven, zijn er een paar stevige buien overgetrokken. Gelukkig was het rond half 8 nagenoeg droog en kon ik nog even een pasta gaan eten. Daarna samen met Angelika en Karin afscheid genomen van José, uiteraard met een glaasje wijn. Afgelopen nacht heerlijk geslapen in mijn eigen kamer en om kwart voor 7 vertrokken voor een etappe van 24 km. waarvan, volgens mijn reisgids, de eerste 17 km. zonder enige voorziening over een lange rechte zandweg verlopen. Maar, na ca. 13 km. stond een foodtruck: koffie, brood met kaas en een koude cola en dat alles voor donativo! Bij het eerst volgende gehucht Calzadilla de la Cuenza op het terras nog een cola en een hardgekookt eitje gedaan. Hier zit ook Hans met zijn vrienden en José. Dus weer afscheid van hem genomen en afgesproken contact te houden. Ik heb hem het woord "lekker" geleerd 😂. Het wordt steeds warmer maar om kwart over 1 sta ik al onder een lekkere, bijna koude, douche in Albergue La Morena en nu al mijn bericht bijgewerkt op het terras met een lekker koud biertje. A mañana.

Totaal 108 km.

1. Henk Versleijen:
    13 mei 2022
    Mooi verhaal en fraaie foto's. Dat is genieten! Ga zo door Fred!