Camino Frances

7 april 2020 - Horst aan de Maas, Nederland

In 2014 ben ik in St. Jean Pied de port geëindigd na mijn "meerjaren" pelgrimstocht. In 2018 heb ik -als tussendoortje- de Camino Primitivo gewandeld en nu is het weer tijd om de tocht vanaf St. Jean voort te gaan zetten. Vooralsnog is de planning begin mei en zodra e.e.a. meer definitieve vormen aanneemt, zal ik er hier weer mijn verslag van doen......👞👞

......👞👞De vlucht vanaf Brussel-Charleroi naar Biaritz is/was geboekt voor 9 mei evenals de eerste overnachting in St. Jean en de daaropvolgende nacht in Roncevalles aan de Spaanse kant van de Pyreneeën. Maar toen stond de wereld op z'n kop, Covid-19😷!  Veel besmettingen en in Spanje ook heel veel doden. Alles staat nagenoeg stil en het belangrijkste is nu om gezond te blijven. De Weg zal wel blijven wachten maar voorlopig zal alles anders zijn.

Misschien in september ......👞👞???

Pas goed op jullie zelf en blijf gezond!

1. Peter Hermans.:
    24 januari 2020
    Ja Fred, waar mogelijk ga ik je volgen. Zal niet altijd mogelijk zijn want ook ik/wij gaan dit jaar voor een fietsreis naar Rome. (Reitsma's route naar Rome)
    Wij starten met 4 heren + 1 dame en een volgwagen op woensdag 20 mei bij Lommen 2-wielers te Horst. De voorbereidingen zijn al in volle gang.
    We volgen je. Alvast een goede voorbereiding.
    Peter Hermans