Van San Martin del Camino naar Astorga

17 mei 2022 - Astorga, Spanje

Gistermiddag zit ik lekker in de zon als plotseling een windvlaag mijn bril van de tafel waait en precies op de neus middendoor breekt. Maar gelukkig heb ik mijn oude bril meegenomen. Vandaag even in Astorga een brillenmaker zoeken of secondenlijm. Verder gistermiddag live muziek 😭 op het terras maar het leek alsof het keyboard af en toe bleef hangen. Om 7 uur met zo'n 20 man aan de tafel, volgens mij 8 nationaliteiten.

Vanmorgen was het (alweer) vroeg onrustig in de albergue en daarom tegen kwart voor 7 aan de wandel. De eerste 7 km. nog langs de drukke en lawaaierige N-120 door het vele vrachtverkeer en daarna gelukkig weer de natuur in, langzaam weer wat meer heuvelachtig. Ik schrijf dit vanuit de heel mooie albergue Só Por Hoje waar ik in een normaal bed slaap. De rest deel ik morgen wel mee, ga nu langs de opticien en het Gaudi huis bezoeken.

Totaal 174 km.

1. Henk Versleijen:
    17 mei 2022
    Dag Fred, fijn om weer van je te horen en gelukkig gaat (bijna) alles goed. Slaap lekker vannacht in je "normale bed" en geniet van het Gaudi huis. Alvast duim omhoog voor morgen. Wandel ze!